やんむのやりたいことが多すぎる

やりたいことが多すぎて、全部やってみたい

day128

Hello guys. I'm still begginer at my workplace. So sometimes I make a mistake as I didn't expect. Ohh my gosh. I haven't feel comfortable during working so far. I know my coworkers are so kind for me. But sometimes I'm scared of them. Anyways I'm worry about if they say bad tings of me. But I have no choice. And if they say like that it doesn't matter. If the workplace makes me more sad and uncomfortable than now I can change my job. It's okey with me. Pay top priority is improving my English. And if I can I wanna earn a lot of money. And if I can I wanna get Canadian friends. Haha but I noticed it's so difficult.  Umm life is not easy but it's fun. 

 

 

おつかれっすー

今日はディナータイムだけの仕事だったからまだ楽チンだったなあ〜

始業のときに、みんながなんか掃除してるから何かな〜と思って聞いたら"日本酒こぼした人がいるみたいで臭いから掃除してるの〜"とのこと。

あ、それわたしだわ😄😄😄(言わないけどイッツ処世術

 

んでシニアコワーカーから掃除手伝ってあげて〜って言われたので接客しないで掃除〜接客より楽だからありがたい!

 

仕事終わりにご飯なんか作って〜ってキッチンさんに行ったらお好み焼きとなんか中華系の蒸し料理くれた🤔てかマネジャいるけどいいの?って思ってたらマネジャが食べたかったかららしい😂😂おいおい、自由奔放ですか?(いつもはマネジャにバレないように作ってもらってる

 

 

ところで、12月から友達と英語のチューターを取ることになった〜友達ネイティヴ並みに喋れるのについていけるのかしら…まあいいか笑なんとかなるでしょ笑

 

明日はオープニングからクローズまで仕事だーーーい!!!寝るしかない!!!!