やんむのやりたいことが多すぎる

やりたいことが多すぎて、全部やってみたい

day134

hello guys today is my birthday. but i worked all day today. so i was a little sad not to get any party and any present form aneone.of course my friends send a lot of sweet messages, but i felt sad at that time. however my feeling was changed when i was back home. because there was a bunch of flower that my boyfried send it for me to selebrate my birthday on sercret. i was surprised at that time. and i was crying and i became to miss him so much.recently i feel boring when i talked with my boyfriend and i wanna take a break on our relationship then . but today my mind was changed. i wanna meet my boyfriend as soon as possible. and i think i will get marriege with him in near the future.

 

今日は私の誕生日でした!

と言っても、今日は昼から夜までフルタイムワーキングの日なので、働いてましたけどね。

友達がたくさんメッセージくれて、近々パーティしようね!って言ってくれたんだけど、仕事から帰る頃になんだか急に切なくなり、誕生日…せつな…😥となってたところ、家に着いたらなんと部屋に花束?バスケットofフラワーがあり!ました!

なんと彼からの贈り物でサプライズプレゼントでした〜〜〜〜!!!!ビッックリ!!!!!

 

ちょっとほっこりした気持ちになり、これからも英語がんばろって思った1日でした。

 

ちなみに昨日はホッケー見に行ったんだけど、迫力があって面白かった!

昨日見たのはジュニアの大会だったから、プロの大会だったらどんな感じなんだろ〜!と見てみたくなった😃

その時友達の友達の日本人の人にあったんだけど、めっちゃ英語うまくてびっくり!なんでそんな上手いの?って聞いたら仕事で使ってたらしい。なるほどな〜。

 

私もスラスラ〜と難しいことしゃべれるくらいになりたいな〜。

とりあえずこのまま勉強がんばろ!後いろんな人と積極的に会話していこ!

 

勉強して寝まーす!Have a good night😃